



Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres email: sklep@digismart.pl
Uwaga: prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania (jeśli towar takie posiadał) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Po uprzednim skontaktowaniu się z nami zwróć produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
- W ciągu 14 dni od doręczenia twojej przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku gdy reklamacja była nieuzasadniona koszty wysyłek związane z dostarczeniem towaru do sklepu oraz ze zwróceniem towaru do klienta ponosi klient.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@digismart.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie posiadał) w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Po uprzednim skontaktowaniu się z nami odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- W przypadku braku powyższych przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.